Ucty ProFTPD bez zavislosti na uzivatelich

metaXa metaxa na zmail.sk
Úterý Říjen 28 14:59:25 CET 2003

Tedy navim, jestli jsem osel, ale v tom mini-HOWTO je v tabulce polozka
uid | number | yes | no2 | yes | user's UID
Ta treti polozka se pta na "required?", z cehoz mi vyplyva, resp. tak jsem
to pochopil, ze uzivatel musi mit uzivatelsky ucet v systemu a to nechci...

Predem dik za pomoc,
O. K.