wwwoffle a meta-tagy "pragma" a "no-cache"

Karel Babka dekls na top.cz
Středa Říjen 22 22:15:49 CEST 2003

Zdravím vespolek

Potýkám se s webem, který má v hlavičce stránky tagy
Jsou to dynamické, z databáze generované stránky.

Původně tam měli CONTENT="0" a já v browseru stále dostával
"Documents contains no data". Tak jsem polovil v konfeře,
došel k názoru, že je to blbě a požádal admina o změnu
0 -> 300, což se (zkušebně) stalo. Bohužel bez valného
výsledku na mé straně. Proxy hlásí:

The remote host failed to send some of the data within the timeout period

Přenastavil jsem 'request-no-cache', 'request-expired'
a 'timeout-download-keep' v wwwoffle.conf, (všechny možné
kombinace), ale bezúspěšně. (Mimo proxy samozřejmě stránky
dostupné.) Jakou dělám chybu?

RH9, wwwoffle 2.6d
Inkriminovaná URL:
www.juristic.cz (původní, CONTENT="0")