regresní analíza v Linuxu

oldfrog.linux na volny.cz oldfrog.linux na volny.cz
Čtvrtek Říjen 23 23:06:52 CEST 2003

Martin Sanda wrote:

>Dne čt 23. října 2003 20:29 jste napsal(a):
>-> No kdyz mi prozradite, co to je "regresivni analiza", tak se vam pokusim
>-> odpovedet.
>->
>-> Jinak moc nechapu vas dotaz, ptate se, jestli je v linuxu neco, o cem ani
>-> nemate poneti, co to znamena. Abych vam dal neco na premysleni, tak vam
>-> prozradim, ze napr. gnuplot ma velmi hezky implementovany
>-> Marquart-Levenberguv algoritmus pro pocitani nejmensich ctvercu (vcetne
>-> stanoveni standardnich odchylek fitovanych promennych), coz by mohlo toho
> [...]

No, je to pochopitelne OT, nicmene zrovna pro lecjake
vedecke ucely je napr. octave & gnuplot dosti vhodny,
rozhodne neni treba zadavat jeden udaj za druhym.

Myslim ze ten, kdo linux a jeho GNU nastroje poznal,
dokaze ocenit jejich moznosti - zaroven vsak bude znat
i jejich omezeni. Kazdopadne je nebude srovnavat
s ms office a hovorit o pokrocilych "vlastnostech ms office".
Kdo chce skutecne pokrocile funkce, nepouziva ms office
ani na windows. Existuji lepsi nastroje (Origin apod.).

Preji hezky vecer a odolnost vuci slovnim valkam :-).

O.

Ondrej Nemecek
    alias 'OldFrog'

tel:     241766035