Kde sehnat suse 9.0?

Dan Ohnesorg Dan na feld.cvut.cz
Pondělí Říjen 27 16:03:18 CET 2003

Dne Mon, Oct 27, 2003 at 03:48:47PM +0100, Zdenek Mazanec napsal:
> ho
> jeden
>
> Dobrym zvykem u SuSE byva (nebo minumalne byvalo) mit uvolnen strom pro
> instalci skrze ftp. Predpokladam, ze stejnou cestou budou k dispozici i
> zdrojaky.

Co tam maji za patch, ktery neni jinde dostupny?

Live Eval uz by mel byt venku, takze zdrojaky k nemu musi byt take. Cele
SUSE bude tradicne na ftp o neco pozdeji.

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311

Jamese Rustona zabil kulovy blesk. Byla to velka udalost.
Byl po dvaceti letech prvnim obcanem Stonevillu,
ktery zemrel prirozenou smrti.