Kde sehnat suse 9.0?

Pondělí Říjen 27 16:12:21 CET 2003

On Mon, Oct 27, 2003 at 04:03:18PM +0100, Dan Ohnesorg wrote:

> Co tam maji za patch, ktery neni jinde dostupny?
>
> Live Eval uz by mel byt venku, takze zdrojaky k nemu musi byt take. Cele
> SUSE bude tradicne na ftp o neco pozdeji.

Dobrym zvykem SUSE je zdrojaky nedat, i kdyz je venku live-eval. Co
kdyby z nich nekdo nahodou neco vykoukal, ze ano. Naposledy jsem se nad
tim zde pozastavoval pred rokem (a myslim, ze i pred dvema i pred tremi
lety).

Stezujte si u SUSE (to je marne, nikdo neodpovi), stezujte si u FSF
(pochybuju, ze je to tak medialne zajimave, ze se neco stane, kdyz se
nic nestalo ani drive).

Je to tristni, ale je to tak - takze je lepsi brat (a podporovat) od
distributoru, kteri takove hnusne tajnustkareni nedelaji (BTW: stejne
tak nedali zdrojaky k te sve CZ distribuci, i kdyz se zde nekolikrat
slibilo, ze to udelaji a kvuli UnitedLinux musela FSF [nebo kdo to byl z
tech "velkych"] verejne intervenovat).

Proste - slibit se da leccos, realne vysledky jsou obcas horsi...

Jo - a napiste Janikovi. On se jich zastane a jeste se bude rozcilovat
:-) [je to porad stejna pisnicka]

--
                        Milan Kerslager
                        E-mail: milan.kerslager na pslib.cz