Kde sehnat suse 9.0?

Pondělí Říjen 27 20:12:39 CET 2003

On Mon, Oct 27, 2003 at 07:52:02PM +0100, Michal Kubecek wrote:

> Ano, my už tady všichni víme, že jste velký fanda Redhatu a všechno, co
> není Redhat, vám smrdí. Takže mohl byste, prosím, toho svého neustálého
> plivání na všechny ostatní distribuce nechat?

Vite, kdyby ty problemy se zdrojaky u SUSE nebyly skutecne, rad bych Vam
uveril, ze mi to smrdi bez duvodu - jenze me smrdi vsechno, co akorat
vycurava s GPL a tim, ze Vy (a Vam podobni) radeji plivnete na toho, kdo
se proti tomu ohradi.

Ta situace bude stejna do te doby, nez si prave Vy uvedomite, ze kryt
drzost firmy X tim, ze se budete pohorosovat nad nekym, koho nebavi 5
let poslouchat podobne kydy, nikam nevede.

> A osobní invektivy si už vůbec nechte od cesty.

Osobni na tom je jen to, ze presne tohle Janik dela jiz nekolik let a Vy
mu jeste tleskate.

No, jeste ze jsem se v jeho pripade alespon nespletl - dulezite je
vedet, ze nekteri maji (porad) na ruzne veci ruzne metry (zejmena kdyz
zrovna tohle byla replika na jeho - zase dvoji metr, vidte?).

--
                        Milan Kerslager
                        E-mail: milan.kerslager na pslib.cz