Kde sehnat suse 9.0?

Dalibor Straka dast na panelnet.cz
Pondělí Říjen 27 20:49:03 CET 2003

On Mon, Oct 27, 2003 at 08:12:39PM +0100, Milan Kerslager wrote:

> Vite, kdyby ty problemy se zdrojaky u SUSE nebyly skutecne, rad bych Vam
> uveril, ze mi to smrdi bez duvodu - jenze me smrdi vsechno, co akorat
> vycurava s GPL a tim, ze Vy (a Vam podobni) radeji plivnete na toho, kdo
> se proti tomu ohradi.
>
> Ta situace bude stejna do te doby, nez si prave Vy uvedomite, ze kryt
> drzost firmy X tim, ze se budete pohorosovat nad nekym, koho nebavi 5
> let poslouchat podobne kydy, nikam nevede.

Zdrojaky kernelu SUSE obsahuji moduly vmware, ktere tam byt nesmeji.
Navic si ja patchly a patche nezverejnili autorum. Je ti osklive, protoze
ted kdyz vmware zahajil spolupraci s RH a SUSE, nemuze suse zalovat.
To by se mu nevyplatilo. Ach jo.

Hezky vecer, a prosim nehadejte se.
Ja jsem napriklad napsal, co je zajimaveho v kernelu SUSE.
-- Dalibor Straka