Kde sehnat suse 9.0?

Michal Kubecek mike na mk-sys.cz
Pondělí Říjen 27 21:24:10 CET 2003

On Mon, Oct 27, 2003 at 08:12:39PM +0100, Milan Kerslager wrote:

> Vite, kdyby ty problemy se zdrojaky u SUSE nebyly skutecne, rad bych Vam
> uveril, ze mi to smrdi bez duvodu - jenze me smrdi vsechno, co akorat
> vycurava s GPL a tim, ze Vy (a Vam podobni) radeji plivnete na toho, kdo
> se proti tomu ohradi.

Pořád netuším, o jakých problémech tu mluvíte. Pracoval jsem se SuSE 7.3,
8.1 a 8.2 a vždy tam byl RPM balíček kernel-source, o kterém předpokládám,
že obsahuje zdrojové texty použitého jádra. A ani když jsem si tyto zdrojáky
zkusil přeložit a výsledné jádro použít, nezaznamenal jsem nic, co by svědčilo
o opaku. Takže já jsem žádné porušení GPL nezaznamenal.

A jestli je celý problém v tom, že se zdrojáky na FTP objeví o něco později
než Live Eval, tak mi promiňte, že v tom nevidím žádné "vyčůrávání". Spíš se
mi vybavuje přísloví o psu a holi.

                                                             Michal Kubeček