Debian, fonty a gVim

Petr Vanek vanous na penguin.cz
Úterý Říjen 28 01:47:37 CET 2003

On Mon, Oct 27, 2003 at 09:03:07PM +0100, Debian User wrote:
> Mam nasledujici problem a uz jsem z nej docela zoufaly. Jedu na Debian
> unstable a po nedavnem upgradu editoru Vim na verzi 6.2 mi prestalo
> fungovat nastaveni fontu pro gVim. Doposud jsem pouzival zapis ve tvaru
> set guifont=-misc-fixed-medium-r-normal-*-*-140-*-*-c-*-iso8859-2.
>
> Bohuzel to vsak uz ted nefunguje. GVim se otevre s podivne roztazenym
> drobnejsim fontem, ktery zustava pri vsech pokusech o zmenu v
> konfiguracnim souboru stale stejny. Kdyz volbu set guifont vyhodim
> uplne, font uz sice neni "roztahany", ale velice drobny, na praci
> nepouzitelny.

> [...]

mam pocit ze se nejak zmenily dodavane fonty, nebo jejich jmena, mel
jsem (a mam) stejny problem, resil jsem to jen chvili, pak jsem si
zrusil vsechny nastaveni v etc a home a mam tam nejaky defaultni, je ti
isolat, ale strasne malinkate...
zkousel jsem co se dalo, ale nevim...jestli na to nekdo prijde budu taky
rad...

--

bye
Petr