Kde sehnat suse 9.0?

Pavel Janík Pavel na Janik.cz
Úterý Říjen 28 09:14:52 CET 2003

   From: Zdenek Mazanec <zdenek.mazanec na contactel.cz>
   Date: Tue, 28 Oct 2003 08:47:55 +0100 (CET)

   > Coz neporusuje nici licenci a ani nepusobi jako utajovani vysledku
   > vlastni prace.

Licenčně jistě ne, nicméně někomu to může podle "Milanova morálního
dodatku" ke GPL vadit. Já k takovým lidem ale nepatřím, psal jsem to pouze
pro ilustraci.

   > Coz porusuje GPL, nebot ke GPL kodu je povinnost dat (na vyzadani)
   > zdrojovy kod. Je to hrube poruseni principu, ze kterych linux vychazi.
   > Nikdo neupira SUSE zasluhy za to ci ono jen se mnohym (vcetne me) zda,
   > ze vysledky sve prace zverejnuje tak pozde, jak jen to jde a to (zda
   > se) kvuli tomu, aby z nich mela maximalni prospech i za cenu obstrukci
   > a porusovani GNU GPL licence.

Konkrétně zveřejnění FTP edition později než krabice je také
v pořádku. Nicméně v pořádku není (jak jsem již napsal) zveřejnění Live
Eval před FTP edition, protože k Live Eval opravdu nejsou zdrojové
texty. Na to jsem již upozornil i lidi ze SUSE v Německu. Česká pobočka
v tom zřejmě nemůže udělat vůbec nic.
--
Pavel Janík

printk("autofs: Out of inode numbers -- what the heck did you do??\n");
                  -- 2.0.38 fs/autofs/root.c