Kde sehnat suse 9.0?

Úterý Říjen 28 09:55:35 CET 2003

On Tue, Oct 28, 2003 at 09:14:52AM +0100, Pavel Janík wrote:
>    From: Zdenek Mazanec <zdenek.mazanec na contactel.cz>
>    Date: Tue, 28 Oct 2003 08:47:55 +0100 (CET)
>
>    > > Red Hat: k něčemu pouze zdrojáky. Někomu to nemusí mít dost -> má
>    > > důvod být naštvaný.
>    > Coz neporusuje nici licenci a ani nepusobi jako utajovani vysledku
>    > vlastni prace.
>
> Licenčně jistě ne, nicméně někomu to může podle "Milanova morálního
> dodatku" ke GPL vadit. Já k takovým lidem ale nepatřím, psal jsem to pouze
> pro ilustraci.

Vyprošuji si, aby nějaký ***** nazýval morálními principy to, co jasně
předepisuje GPL, viz:

http://www.gnu.org/licenses/gpl-faq.html#AnonFTPAndSendSources

> [...]
>    > Nikdo neupira SUSE zasluhy za to ci ono jen se mnohym (vcetne me) zda,
>    > ze vysledky sve prace zverejnuje tak pozde, jak jen to jde a to (zda
>    > se) kvuli tomu, aby z nich mela maximalni prospech i za cenu obstrukci
>    > a porusovani GNU GPL licence.
>
> Konkrétně zveřejnění FTP edition později než krabice je také
> v pořádku. Nicméně v pořádku není (jak jsem již napsal) zveřejnění Live
> Eval před FTP edition, protože k Live Eval opravdu nejsou zdrojové
> texty. Na to jsem již upozornil i lidi ze SUSE v Německu. Česká pobočka

A o čem tady je vlastně dokola řeč, sakra? Uvědomuješ si vůbec, že tahle
šaškárna (včetně Tvých demonstrativních kroků s upozorňováním SUSE) se
opakuje již několik let? Nebo se jen Tváříš, že si to nepamatuješ?

Já kašlu na to, že člen klubu dostane ISO dřív, tak to nepřekrucuj!

Chci zdrojáky k tomu, co je vystavené a chci je bez obstrukcí.

To, že se mi líbí otevřený vývoj bez tajemství, je již jen další poukaz
na to, že SUSE prostě *NECHCE* dodržovat podmínky a snaží se těžit z
volnosti, kterou má a z toho, že může mít z takového neférového chování
prospěch. A nepomůže jim ani to, že je budeš omlouvat a snažit se
poukazovat na něco, co zde nehraje vůbec žádnou roli.

--
                        Milan Kerslager
                        E-mail: milan.kerslager na pslib.cz