Sdilene kontakty

Dan Bar Daniel.Bar na seznam.cz
Úterý Říjen 28 09:32:38 CET 2003

Dan Ohnesorg napsal(a):

> No tak jsem koukal do zrojaku, tak by se zrejme dalo pouzit brutalni reseni
> prepisu vsech retezcu ISO-8859-15 na ISO-8859-2. Najit funkci, ktera testuje
> povolene znaky a znicit ji tak, aby pustila co potrebujeme by snad taky slo.

No snad se najde nekdo kdo to udela systemove. Podle info od lead
developera by jim to zabralo nejake 2-4 tydny prace. A jeklikoz nemaji
zadneho zakaznika s pozadavkem na unicode, tak to zatim nemaji v planu.
Leda ze by nejaky OS porgrammer udelal upravu v libFoundation pro
podporu unicode. (a nebo si to nekdo zaplati ~10.000 EUR - kontrakt pro
SKYRiX :) )

> Ono to totiz neni jednoduche, ascii cestina se udelat da, ale tezko
> presvedcime uzivatele, aby skutecne nikdy nezadali neco s cestinou, tedy
> diakritikou.

Zadat cestina s diakrutikou jde, nicmene po zpracovani formulare je
prevedena na #xxx. " Prilis zlutoucky kun upel dabelske ody" -> "
Příliš žluťoučký kůň úpěl ďábelské ódy".

> Jinak ono by to castecne cesky mluvit mohlo, autori jsou tlacitkovi maniaci
> a v aplikaci je snad 1000 gifu s nejakymi napisy. A ty by cesky byt mohly.
> Jen lituju toho, kdo se rozhodne ty gify pocestovat.

Rozhodli se - IMO spravne - nahradit gif tlacitka normalnimi
formularovymi tlacitky. Dost mozna ze uz je to hotove - posledni verze
co jsem stahoval je uz nejaky mesic stara.

> zdavim
> dan

Dan