Sdilene kontakty

Dan Ohnesorg Dan na feld.cvut.cz
Úterý Říjen 28 11:14:44 CET 2003

Dne Tue, Oct 28, 2003 at 09:32:38AM +0100, Dan Bar napsal:

> Zadat cestina s diakrutikou jde, nicmene po zpracovani formulare je
> prevedena na #xxx. " Prilis zlutoucky kun upel dabelske ody" -> "
> Příliš žluťoučký kůň úpěl ďábelské ódy".

Tomu nerikam, ze zadat jde, kdyz s ni potom nejde pracovat. Kazdopadne za
ten prevod je zodpovednych pravdepodobne (nenasel jsem kde se to deje) jen
par radek kodu, takze kdyby ty tam nebyly, tak cestina vypadne ven ve stejne
stavu v jakem nalezla dovnitr. Tedy co se tyce www. To oni jeste ani
netusi, ze to budou muset prekodovat pro outlook a pro palm do jineho
kodovani, resp. ze zatimco pro web pouzivame s polaky stejnou kodovou
stranku, tak pro windows (jesti se nepletu) pouzivame jinou.

> Rozhodli se - IMO spravne - nahradit gif tlacitka normalnimi
> formularovymi tlacitky. Dost mozna ze uz je to hotove - posledni verze
> co jsem stahoval je uz nejaky mesic stara.

To by nebylo spatny, dnesni CVS se v tom smeru asi nekam hybe, ja tam uz
tlacitka nemam, ale mam tam napisy, ktere jsou asi tak 4x vetsi nez mista
pro ne a tak lezou texty pres sebe.

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311

Povzbuzováním prospěješ často více než káráním.
HORTANDO SAEPE PLUS PRODERIS QUAM VITUPERANDO.