Kde sehnat suse 9.0?

Pavel Janík Pavel na Janik.cz
Úterý Říjen 28 10:15:12 CET 2003

   From: Milan Kerslager <milan.kerslager na pslib.cz>
   Date: Tue, 28 Oct 2003 09:55:35 +0100

   > Vyprošuji si, aby nějaký ***** nazýval morálními principy to, co jasně
   > předepisuje GPL, viz:
   >
   > http://www.gnu.org/licenses/gpl-faq.html#AnonFTPAndSendSources

- tohle není odkaz na GNU GPL, ale FAQ k této licenci
- zveřejnění pouze zdrojových verzí některých distribucí je naprosto
  v pořádku (jak jsem ostatně napsal výše), nicméně se mohou najít lidé,
  kterým to může vadit. Proto jsem termínu "Milanův morální dodatek ke
  GPL" použil. Proč? Viz archív této konference.
- tvůj odkaz na GNU GPL v tomto místě je tedy úplně mimo

   > A o čem tady je vlastně dokola řeč, sakra? Uvědomuješ si vůbec, že
   > tahle šaškárna (včetně Tvých demonstrativních kroků s upozorňováním
   > SUSE)

Myslím, že je lepší napsat někomu, kdo může problém (ano Milane, SUSE
opravdu podle mého názoru porušuje licenci GNU GPL tím, že vedle Live Eval
neleží jeho zdrojáky ani písemná nabídka na jejich poskytnutí podle 3b GNU
GPL) odstranit, než provozovat veřejnou slovní šaškárnu a otravovat
ostatní, jak tady předvádíš ty.
--
Pavel Janík

Viper mode is a known VIrus that is able to infect the One and Only Emacs.
                  -- Bernd Nawothnig in alt.religion.emacs