Kde sehnat suse 9.0?

Dalibor Straka dast na panelnet.cz
Úterý Říjen 28 16:38:18 CET 2003

On Tue, Oct 28, 2003 at 12:04:39PM +0100, Michal Kubecek wrote:

> Já jsem tedy až dosud vůbec neměl pocit, že by jádra z distribucí byla (a měla
> být) na špičce vývoje. Naopak, už jsem se několikrát setkal s tím, že jádro
> z distribuce neobsahovalo ani věci, které už v době vyjití byly už měsíc ve
> vanila řadě (a několik měsíců v "-ac"). Z tohoto důvodu jsem např. dodnes nucen

To zase ne, nektera jadra treba RH maji spoustu vychytavek. Napriklad....
zase budu nekonkretni.... meli podporu pro nejake winmodemy, ktere jinde
nebyly. Maji tam plno zmen a je fajn je prohlednout. Ano, oproti rychlosti
bublani Linusova stromu je to prd, ale i ten prd sem tam prinese neco
co jinde neni ;-)

Preji hezky svatek
-- Dalibor Straka