sber dat ze serveru

Petr's mailing list lists na seznam.cz
Úterý Říjen 28 18:58:50 CET 2003

Dobry den vespolek,

mam dotaz ohledne sberu dat ze serveru. Data, jako objemy prenesenych
dat (in, out) z jednotlivych interfacu, teplota procesoru, teplota v
casu, atd. se daji monitorovat pomoci sensoru. Chtel jsem se zeptat,
jake jsou moznosti sberu takovych dat ze serveru? Jednou z alternativ je
tusim snmp. Mluvil jsem o tom s jednim kolegou a ten oznacoval snmp,
jako ne moc bezpecne. Jelikoz se okolo snmp nepohybuji, tak o jeho
bezpecnosti moc nevim. Jeste jsem se dozvedel, ze se daji sbirat data
pomoci skriptu pres ssh, coz by mohlo byt bezpecnejsi. Existuji jeste
nejake dalsi moznosti sberu potrebnych dat ze serveru?

Petr