Dodrzeni GPL v SUSE live-eval-9.0

Dan Ohnesorg Dan na feld.cvut.cz
Úterý Říjen 28 22:55:25 CET 2003

Dne Tue, Oct 28, 2003 at 09:59:06PM +0100, Michal Kubecek napsal:

> Smím se zeptat, proč je mail adresován SuSE CR a ne přímo SuSE Linux AG?
> Připadá mi to jako kdybyste po řediteli Škodovky požadovali vysvětlení
> něčeho, co udělal Volkswagen.

No tohle prirovnani kulha. SUSE zde ma legitimni pobocku a tak se jako cesky
subjekt obracime na ceskou pobocku. Pokud si chcete koupit krabici, tak si
ji koupite u ceskeho SUSE a ne v Nemecku. Kdyz se pridrzim prirovnani, kdyz
budete chtit koupit Volkwagen, nepojedete kvuli tomu do Wolfsburgu.

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311

Nikdy neni dobry napad navrhovat produkt pro chytre chudaky, ani  pro
chytre bohace. Chytri chudaci prijdou na to jak vas produkt ukrast.
Chytri bohaci si koupi cely vas podnik a kopnou vas do zadku.