Dodrzeni GPL v SUSE live-eval-9.0

Michal Kubecek mike na mk-sys.cz
Úterý Říjen 28 23:32:44 CET 2003

On Tue, Oct 28, 2003 at 10:55:25PM +0100, Dan Ohnesorg wrote:

> No tohle prirovnani kulha. SUSE zde ma legitimni pobocku a tak se jako cesky
> subjekt obracime na ceskou pobocku. Pokud si chcete koupit krabici, tak si
> ji koupite u ceskeho SUSE a ne v Nemecku. Kdyz se pridrzim prirovnani, kdyz
> budete chtit koupit Volkwagen, nepojedete kvuli tomu do Wolfsburgu.

Vycházel jsem z toho, že se odvoláváte na zveřejnění na ftp.suse.com, proto
bych považoval za přirozenější se obrátit na suse na suse.com. Pokud jsem něco
nepřehlédl, na celém webu www.suse.cz není o Live Eval 9.0 ani slovo. Ono je
to ale nejspíš stejně jedno - IMHO jediné, co s vaším mailem mohou udělat,
je přeložit ho a poslat dál.

                                                             Michal Kubeček