MAC na IP omezeni

Vít Vomáčko vomacko na seznam.cz
Středa Říjen 29 00:05:18 CET 2003

Toto mi zase az moc nevyhovuje, krom toho mi to nejak uplne zasekava
router,ale to by se asi vyresilo, kazdopadne nejlepsi by bylo pouziti cbq,
coz ale neumim nastavit, nebo mozna trosku popis a zjednosuseni prikazu, co
jste napsal predtim, bohuzel se v tom orientuji az prilis orientacne...
		Dekuji a omlouvam se za nechapavost a neschopnost