stiny

Martin Proks proks na aerospace.fsik.cvut.cz
Středa Říjen 29 07:35:42 CET 2003

A nekoupil jste si reproduktory a nepostavil je vedle monitoru?
Resil jsem pred dvema lety asi mesic "moare" - nebo jak se tem
prouzkum rika, nez jsem vicemene nahodou soupnul repraky kousek dal ...

--
Martin Proks
Tel: +420 225 115 431         Tel: +420 224 357 416