stiny

Martin Dvorak martin.dvorak na jasnet.cz
Pátek Říjen 31 13:33:36 CET 2003

lol a jak poznam zda jsou podezrele? koukal jsem na ne a vypadaji dobre
(ehm, na pohled)...
btw. to se uz netyka linuxu, takze to uz nechme byt, asi je levnejsi
koupit nejakou levnejsi starsi (myslim modelove) gf2 nvidia a
prekofigurovat xka.
diky
martik