Satelitni internet

Karel Zak zakkr na zf.jcu.cz
Středa Říjen 29 08:14:51 CET 2003

On Mon, Oct 27, 2003 at 04:10:28PM +0100, Dan Ohnesorg wrote:

> To sice zrovna ne, ale uvazoval jsem o tom pro nasi komunitni sit a podle
> ruznych for na inetu to chodi. Premyslel jsem jak do toho narvat kazzu, ta
> at si je pomala jak chce, a zbytek odroutovat linkou. Jenze se ukazalo ze to

 V cem  byl problem? Ja nad tim  premyslel (ve spojeni s  GPRS) jako nad
 jednou z  moznosti pro mista kam  nedorazilo ADSL a wifi. Celkem  se mi
 libi ty porizovaci  naklady a to, ze  ten HW je pouzitelny  nejen na IP
 takze cloveku  nakonec nezustane doma hromada  predrazeneho zeleza jako
 treba u obousmerneho satelitu :-)

    Karel

--
 Karel Zak  <zakkr na zf.jcu.cz>