MDK 9.2 - Samba/SATA ("remote problem" :)

DukO duko na atlas.cz
Středa Říjen 29 09:05:35 CET 2003

Preji lepsi rano, nez co mam za oknem,

   zkusim se podelit o problem, jak se o nej podelil se mnou jeden
kamarad. Do prace nakoupil novy server (dost delo, celkem zbytecne,
ale to je OT) - SATA disky, extra video - nVidia tusim, ...).
V pohode nainstaloval MDK9.2 a nakonfiguroval dle stareho serveru.
Zde mu jde zejmena o sambu, nebot to pouziva zejmena jako filesever
pro win32 stanice, kde ale bezi (puvodne ?) DOSovy program urceny
pro Novell - nejaka DB, ucto a tak, nevim.

   Problem 1:
Motto: :-)
...delal to proto, ze se mu server predchozi zdal pomaly (SAMBA versus
Novell) - jel na TCP/IP a NetBIOS over TCPIP...

Je opravdu mozne, aby SAMBA byla tim zadrhelem (MDK 9.0)? Masina asi tezko,
PIO4 disky, 1.5GHz, 256MB RAM. Me napadlo jen nejake diskove cache pro
SAMBU, ale z toho co jsem o tom vycetl jsem moc moudry nebyl a sam jsem
to nikdy neprovozoval a ti co znam a ano, tak nikdy neco podobneho neresili...

   Problem 2:
Jak zacal na ten novy server rvat pres sit/SAMBU zalohu tech dat, tak
mu to "zamrzlo" (spadla sit, na serveru nejely Xy ani nic jineho). Zase,
je to 2x zprostredkovane, ale me napada spousta mist, kde by mohla byt
chyba, jenze mi pripada hloupe jit cestou postupne rekonfigurace vseho,
co pripada v uvahu (Xy, sit, samba, jadro, ....). Nesetkal jste se s tim
nekdo, nebo nemuzete mi nekdo rici, odkud do toho vlezti? Budu vdecny
za kazdy "posun". ;-)

   Diky,

     Duk