ACPI problem

Martin Kamín ZULU martin.kamin na zulugroup.net
Středa Říjen 29 01:00:22 CET 2003

On 01. Jan, 01:00 AM CET,  wrote 0 lines:
> From: Pavel Miklik <paloslav na atlas.cz>
> Subject: Re: ACPI problem
> Date: Sun, 26 Oct 2003 13:13:27 +0100
> To: linux na linux.cz

> Mno, ja ma pro zmenu jiny problem... nefunguje mi hibernace.
> V podstate nic z moznosti, ktere resi vypnuti pocitace pri slabe baterii.
> Zkousel jsem to nastavovat, ale bez vysledku...mam SuSE8.2, mate s tim nekdo
> zkusenosti ?

To je průser, řeším to už rok a nic se nepohlo (alespoň na hardwaru, který
jsem měl pod rukama).

ACPI je vyvíjeno pomalu a špatně, výrobci dodávají buggy ACPI, takže se to
musí ručně nějak patchovat. Hrůza.

Na internetu jsou návody, jak některé věci rozchodit, ale obecně to lidem
nechodí. Počkejte rok a třeba se něco změní :))

MK