Dodrzeni GPL v SUSE live-eval-9.0

Radek Vybiral Radek.Vybiral na vsb.cz
Středa Říjen 29 10:48:10 CET 2003

On 29 Oct 2003, Petr Kania wrote:

> A my Vam je chceme primarne poskytnout. Zde je vsak treba vyresit
> problem primo u korene, tj. ve zpusobu uvadeni LiveEvalu. Pozadavek na
> dostupnost zdrojovych kodu je zcela legitimni a je v zajmu SuSE CR
> dosahnout napravy veci.
>
> Jak budete dale nakladat se zdrojovymi kody je opet upraveno GNU GPL.
>
> Vysvetlil jsem proc uprednostnuji uvedeni na ftp.suse.com. Zda to
> stihneme do 7 dnu zalezi take na spolupraci s linuxovou komunitou, resp.
> na tlaku vyvijenem komunitou.

Takže to chápu správně, když si z posledního odstavce udělám závěr,
že se teď v SUSE Linux AG bude zkoumat to, zda je ten nárok legitimní
a po čtrnácti dnech se stejně vše zveřejní na FTP podle daného business
plánu?

Jestli k tomu přispěji tím, že se někam podepíšu nebo založíme petici,
která bude kolovat v médiích, tak proč ne.

R.V.