Dodrzeni GPL v SUSE live-eval-9.0

Petr Kania kania na suse.cz
Středa Říjen 29 12:16:15 CET 2003

Jak jsem uvedl, jedna se o muj osobni nazor (ceska pobocka nenabada;) -
nicmene se nedomnivam, ze by CZLUG byl jedinym sdruzenim na celem svete,
kteremu by vadil soucasny stav veci. Pokud nekdo ma kontakty na nemecky
LUG - bylo by to skvele a samozrejme se pod spolecnou petici take
podepisu.

On neni problem vzit zdrojove RPM SuSE Linuxu 9.0 a vystavit je na
ceskem ftp serveru. Ja jsem jenom nepritelem toho, abychom to v cechach
delali spravne, kdyz je to celosvetove spatne.

--
Best Regards / S pozdravem,

Petr Kania
Production and sales manager / Vedouci oddeleni produkce a prodeje
SuSE CR, s.r.o.                  e-mail: petr.kania na suse.cz
Drahobejlova 27                  tel: +420 2 96 54 23 73
190 00 Prague 9                  fax: +420 2 96 54 23 74
Czech Republic                   http://www.suse.cz