Dodrzeni GPL v SUSE live-eval-9.0

Zdenek Mazanec zdenek.mazanec na contactel.cz
Středa Říjen 29 16:43:40 CET 2003

> On neni problem vzit zdrojove RPM SuSE Linuxu 9.0 a vystavit je na
> ceskem ftp serveru. Ja jsem jenom nepritelem toho, abychom to v cechach
> delali spravne, kdyz je to celosvetove spatne.

Coze????? Ac me toted nechavalo tohle vlakno dost chladnym, tak tohle me
opravdu nazdveda. Chapu to spravne, kdyz si myslim zhruba tohle (z pohledu
ceskeho SUSE): ano, vime, ze delame neco, co nesmime (nebo lepe, delame
neco, co je nespravne). Muzeme to snadno napravit, ale neudelame to,
protoze preci nebudeme prvni blbci, co to napravi?
Pokud to neni problem (a to podle vas neni) proc to nenapravite a nasledne
nejednater a matkou o systemove naprave pro budoucnost?

--
Zdenek Mazanec, Contactel s.r.o.
http://mandrake.contactel.cz