ISO na USB disk

Peter Surda shurdeek na routehat.org
Středa Říjen 29 15:42:21 CET 2003

On Wed, Oct 29, 2003 at 02:59:48PM +0100, paspa na seznam.cz wrote:
> Tohle neni cela pravda. Existuje i zpusob jak vypalit bootovaci CD
> tak, ze se chova normalne jako harddisk. Sam jsem takove kdysi
> vyrobil, ale bohuzel uz nevim kde jsem k tomu nasel how-to.
Ano, da sa emulovat aj harrdisk a dokonca aj bez emulacie cele CD. Zvlada to
napriklad isolinux (sucast syslinux). GRUB ma tiez neoficialne patche, ktore
zvladaju tento bezemulacny mod a vedia pristupovat na cele CD.

> Takze mozna pres dd zkopirovat to iso na nejakou partisnu na disku a
> pak to presmahnout. Ale to uz hadam.
Takto priamo z disku som to neskusal, ale raz som spravil image disku,
napartisnoval ho, nahral tam grub ci co, dal prislusne parametre mkisofs a slo
to tiez.

Ale jednoduchsi je ten bezemulacny mod, lebo nemusis vytvarat druhy image.
Zatial mi to fachcilo na vsetkych masinach, co som skusal, aj na starych
pentium1.

> S pozdravem
>   Pavel Spalek
S pozdravom,

Peter Surda (Shurdeek) <shurdeek na routehat.org>, ICQ 10236103, +436505122023

--
Actually, Microsoft is sort of a mixture between the Borg and the Ferengi.