ISO na USB disk

Středa Říjen 29 15:05:33 CET 2003

On Wed, Oct 29, 2003 at 02:59:48PM +0100, paspa na seznam.cz wrote:

> Tohle neni cela pravda. Existuje i zpusob jak vypalit bootovaci CD
> tak, ze se chova normalne jako harddisk. Sam jsem takove kdysi
> vyrobil, ale bohuzel uz nevim kde jsem k tomu nasel how-to. Rozhodne
> Nero to umi, staci mu rict ze chcete vyrobit bootovaci CD a pak mu
> rict partisnu kterou ma na to CD prepalit (musite ji mit na disku).
> Takze mozna pres dd zkopirovat to iso na nejakou partisnu na disku a
> pak to presmahnout. Ale to uz hadam.

mkisofs to umi. Hledejte parametr pro bootovani bez emulace.

Takto funguji bootovacky W2000 a novejsi a u RH myslim od verze 8.0.
Jine distribuce to budou delat podobne.

Finta je v tom, ze starsi BIOSy (tak do P200) obcas spravne umely jen tu
emulaci diskety (jenze na ni se ani pri velikosti 2.88MB dneska vsechno
potrebne nevejde).

--
                        Milan Kerslager
                        E-mail: milan.kerslager na pslib.cz