filesystems (was:live distribuce...)

Dalibor Straka dast na panelnet.cz
Středa Říjen 29 16:23:35 CET 2003

On Wed, Oct 22, 2003 at 10:47:03AM +0200, Aben Siatris wrote:
> podobne priznaky...

> aha. rozhodi data? takze asi nenahadzovat na disk ktory neni 100%tny

Toto nerad slysim. Cetl jsem hezky clanek o RAIDu a tam psali:
RAID je dobry, kdyz umre disk, je dobry kdyz se objevy badblock...
Ale na vypadky elektriny vubec neni delany, na to si pouzijte zurnalovaci
filesystem nebo upsku.

Stejne tak bych rad upozornil, ze lecit badblocky neni cilem fs. To uz
hranici s obnovou celeho systemu na novem mediu ze zaloh, nebo pouziti
RAIDu ;-).

Hezky vecer,
-- Dalibor Straka