Dodrzeni GPL v SUSE live-eval-9.0

Zdenek Mazanec zdenek.mazanec na contactel.cz
Středa Říjen 29 17:56:13 CET 2003

> Ja osobne to chapu tak, ze SUSE chce problem resit komplexne. Tim, ze se
> tady lokalne zavede neco, co jinde neni, bude docileno castecneho uspechu.
> Nicmene by melo jit primarne o globalni vyreseni situace. Tudiz ja osobne si
> myslim, ze je ze strany SUSE CR vsechno v poradku a tento postup schvaluju.
> Nejde preci o to zmenit cast systemu, ale system jako celek.

Tim, ze nekdo ze SUSE CZ rekne, ze chce resit problem komplexne se tedy
hodne zmeni. Jak zde uz padlo, tuto demostrativni snahu SuSE CZ "pacha"
pri kazde podobne prilezitosti a zatim skutek utek.
Misto aby aspon nejak zacli...

--
Zdenek Mazanec, Contactel s.r.o.
http://mandrake.contactel.cz