Dodrzeni GPL v SUSE live-eval-9.0

Bugtraq bugtraq na centrum.cz
Středa Říjen 29 17:48:52 CET 2003

Ja osobne to chapu tak, ze SUSE chce problem resit komplexne. Tim, ze se
tady lokalne zavede neco, co jinde neni, bude docileno castecneho uspechu.
Nicmene by melo jit primarne o globalni vyreseni situace. Tudiz ja osobne si
myslim, ze je ze strany SUSE CR vsechno v poradku a tento postup schvaluju.
Nejde preci o to zmenit cast systemu, ale system jako celek.

Martin Kysela

-----

Coze????? Ac me toted nechavalo tohle vlakno dost chladnym, tak tohle me
opravdu nazdveda. Chapu to spravne, kdyz si myslim zhruba tohle (z pohledu
ceskeho SUSE): ano, vime, ze delame neco, co nesmime (nebo lepe, delame
neco, co je nespravne). Muzeme to snadno napravit, ale neudelame to,
protoze preci nebudeme prvni blbci, co to napravi?
Pokud to neni problem (a to podle vas neni) proc to nenapravite a nasledne
nejednater a matkou o systemove naprave pro budoucnost?

--
Zdenek Mazanec, Contactel s.r.o.
http://mandrake.contactel.cz