HTB a ping

EHP ehp na s4u.cz
Středa Říjen 29 21:37:16 CET 2003

Ahoj,

mam problem u jednoho routeru s HTB. Situace je takova ze za nim jsou schovane
(resp. maskaradovane) 2 site (kazda na jine sitovce, linka do inetu je
spolecna) - 1. potrebuje co nejmensi pingy (hraje se hlavne csko) a na 2.
jsou stahovaci. HTB vse omezuje k me spokojenosti, ale at delam co delam tak
pri stahovani z 2. site se rapidne zvednou pingy na prvni.
Zkousel jsem nastavit priority, ale nepomohlo to. Jako posledni moznost me
napadlo dat kazde siti jine vnejsi IPcko, ale to jeste nemam a ani poradne
nevim jestli to opravdu pomuze.
Nevite jak to vyresit ?

EHP