FIND pochybna funkce prepinace PERM (asi moji vinou)

Pete peter_andre na centrum.cz
Čtvrtek Říjen 30 21:27:46 CET 2003

On Thursday 30 of October 2003 10:15, you wrote:

> nevim, jestli jsem vas problem pochopil spravne, ta otazka mi prijde
> nejaka zmatena (nebo jsem momentalne zmateny ja;), ale myslim, ze
> byste se mel podivat na "man find" a vycist rozdil pri urceni permisen
> s prefixy +/- a bez nich (OR/AND/EXACT)...
>
> Dave

Dobry den,
dekuji za odpoved. Vychazel jsem z techto radku man find
-perm mode
File's permission bits are exactly  mode  (octal  or  symbolic).
Symbolic modes use mode 0 as a point of departure.
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
-perm -mode
All of the permission bits mode are set for the file.
-perm +mode
Any of the permission bits mode are set for the file
^^^
tzn. hlavne posledni prepinac potrebuji. Napr, kdyz me zajima pouze je-li
soubor spustitelny.citelny a zapisovatelny 'ostatnimi' zadam -perm
'+007' t.j. podle posledního prepinace me to reaguje na 7 na konci
permisny...
(alespon pokud to chapu dobre:-)

Diky
	Pete