Seriovy buffer z linuxu

Dusan Zatkovsky dusan na printsoft.cz
Čtvrtek Říjen 30 08:56:34 CET 2003

Dne st 29. říjen 2003 18:05 jste napsal(a):
> Zdravim,
>     mam nasledujici problem. Potrebuju cist data z telefonni
> ustredny pres RS232 a dostat je na Win masinu zapojenou do site,
> ktera je moc vzdalena pro RS32. Takze mam dve moznosti, bud pouzit
> nejaky prevodnik, seriovy buffer, atd, coz mi prijde moc drahe.
> Nebo k tel. ustredne hodit linux 486 zapojenou do site.

Zdravim.
Podobnu uchylnost som raz riesil, ale nepouzil som linux, ale som pri
ustredni vyuzil pc s windows, na ktore som namapoval adresar druheho
win pc, kde bol nainstalovany ten ustrednovy software. Potom som z
toho namapovaneho disku spustil zberac dat, pricom sa to ukladalo cez
share priamo do suborov na tom 2.pc.

--

S pozdravom,
Dusan Zatkovsky