Seriovy buffer z linuxu

Igor Bujna igor.bujna na maxi-tip.cz
Čtvrtek Říjen 30 10:12:35 CET 2003

Phill wrote:

>Zdravim,
>    mam nasledujici problem. Potrebuju cist data z telefonni ustredny pres RS232
>a dostat je na Win masinu zapojenou do site, ktera je moc vzdalena pro RS32.
>Takze mam dve moznosti, bud pouzit nejaky prevodnik, seriovy buffer, atd, coz mi
>prijde moc drahe.
>Nebo k tel. ustredne hodit linux 486 zapojenou do site.
>
>    Potreboval bych cist data ze serioveho portu, zapisovat je do souboru a pak
>je nejak prenaset do Win masiny. Tam je pusteny program, ktery umi cist soubor z
> [...]
Zdarec,
nevim jakou vzdalenost myslite, ale kdysi jsme pouzivali prenosy po
seriovych linkach pro zapojeni terminalu k linuxu na vzdalenost az 100m,
akorat se muselo zapnout XON/XOFF, a tato komunikace probihala na
2-zilovym stinnenym kabelu(IN,OUT,GDN). Terminaly komunikovaly rychlost
az 19200 ci tak nejak. Takze si myslim, ze takto by slo zapojit i tu
ustrednu, kdyz mate vzdalenost do tech 100m.
Druha moznost je program, ktery vam toto nasosa do daneho souboru. Od
nekoho v diskuzi v abclinux.cz, jsem dostal program v 'C', ktery dela
prave toto.
Ihned, kdyz dostane data z ustredny, tak je ulozi do daneho souboru
atento soubor mam sdilenej v sambe.