Vyuka SA :-)

Rybarik, Michal mrybarik na tronet.sk
Čtvrtek Říjen 30 14:32:54 CET 2003

> Možná si nerozumíme. Předpokládal jsem, že by existoval speciální účet
> sa-learn na example.com, na něm by visel sa-learn (pokud by na něj přišel
> mail, poslal by se rourou do sa-learnu). A maily by se na něj
> neforwardovaly, ale bouncovaly. To znamená, že by ten mail přišel
> nezměněný (včetně hlaviček From: a To:), pouze se přidají
> drobnosti typu
> hlavičky Resent-* či pár hlaviček Received, ale IMHO by
> nemělo být těžké
> posadit před sa-learn ještě nějaký preprocesor, který by to pročistil.

rozumieme sa. ale, pokial ma neklamal manual k sa-learnu, sa-learnu sa posuvaju
na ucenie maily tak, ze sa mu povie, ci je to spam, alebo ham (lunchmeat alebo
sunka :o) ). takze to musi predtym posudit clovek. a ked to uz posudi, vsetkymi
beznymi sposobmi to moze poslat jedine so zmenenymi hlavickami, co uz na ucenie
nie je dobre. ked sa tam nastavi automaticky forward, bude sa ucit sam od seba,
co je z principu blbost, lebo ucenie ma eliminovat prave chyby techniky.