Vyuka SA :-)

HORA Vladimir noe.brno na telecom.cz
Čtvrtek Říjen 30 15:16:38 CET 2003

No ja to momentalne resim tak, ze jednou denne pripojim pres NFS slozku, ve
ktere jsou SPAMy, jez dosly na moji adresu a ktere predtim SA nerozeznal a
pustim na ne sa-learn. Jenomze jsem malo reprezentativni vzorek a chtel bych
ta data sbirat od vice uzivatelu, kterym ovsem budu velmi tezko vysvetlovat
rozdily v hlavickach mailu - jsou to (budouci) veterinari. Navic netusim,
jestli Outlook podporuje preposlani presne kopie mailu jinak, nez pres export
do souboru.

			.lada hora.