libavcodec1 SIGSEGV?

Petr Stehlik pstehlik na sophics.cz
Čtvrtek Říjen 30 17:04:44 CET 2003

Zdar,

upgradoval jsem ffmpeg na 0.4.8 (.deb od Christiana Marillata), protoze
se mi zazdalo, ze s nim by uz _KONECNE_ bylo mozne grabovat do MPEG2 v
realnem case. S nim prijela i libavcodec1 0.4.8 a od te doby mi pada
vetsina AV programu (napr. i mencoder).

Nejjednodussi nasimulovani smrti: ffmpeg /tmp/grab.mpeg

Ovsem neni to problem video4linuxu, jak by se mohlo zdat - stejne to
spadne i pri negrabovacich cinnostech. Smrtici funkce ma jmeno
MPV_common_init_mmx() (bezim na AMD XP+, takze MMX instrukce mam).

Chtel jsem se zeptat, jestli to podobne konci i nekomu jinemu. Chrisovi
jsem psal, ale uz dva dny neodpovida. Takze netusim, jestli je to
problem toho deb baliku, nebo libavcodecu samotneho nebo konstelace
software na mem stroji.

Petr