vlastni minidistribuce

Pavel Brabenec pbrabenec na centrum.cz
Čtvrtek Říjen 30 17:39:47 CET 2003

Zdravim,

Musim vytvorit ovladaci program pro spektralni analyzator ktery komunikuje
po seriove lince.
Chtel bych zajistit co nejvetsi a nejjednodussi prenositelnot na jakekoli
PC.
Zjimalo by jak velky je problem vytvorit vlastni  "minidistribuci" linuxu s
mym programem.
Mela by byt co nejmensi a obsahovat pouze nezbytne veci(co nejjednodussi
graficke rozhrani,moznost vyuzit pro ulozeni namerenych dat hdd se
stavajicim fs, sit nikdy potreba nebude).
Moje predstava je ze vlozim do mechaniky jakehokoliv pocitace moje CD a z
nej nabootuju a vse je hotovo :-)

V linuxu jsem naprosty zacatecnik a amater..

Diky za odpovedi.

P.B.