vlastni minidistribuce

Tomáš Lašťovička 42734353 na seznam.cz
Pátek Říjen 31 09:54:20 CET 2003

Pavel Brabenec wrote:
> [...]
> po seriove lince.
> Chtel bych zajistit co nejvetsi a nejjednodussi prenositelnot na jakekoli
> PC.
> Zjimalo by jak velky je problem vytvorit vlastni  "minidistribuci" linuxu s
> mym programem.
> Mela by byt co nejmensi a obsahovat pouze nezbytne veci(co nejjednodussi
> graficke rozhrani,moznost vyuzit pro ulozeni namerenych dat hdd se
> stavajicim fs, sit nikdy potreba nebude).
> Moje predstava je ze vlozim do mechaniky jakehokoliv pocitace moje CD a z

DD,

pokud chcete vytvaret minidistribuci, ktera bootuje z CD, tak vam urcite
muze spoustu prace usetrit jiz existujici projekt Knoppix
(www.knoppix.net), ktery si muzete upravit podle sveho gusta. Doporucuji
k precteni Knoppix Remastering HOWTO:
http://www.knoppix.net/docs/index.php/KnoppixRemasteringHowto

na teto strance je seznam odkazu na podobne projekty:
http://www.knopper.net/knoppix-links/index-en.html

jeste snad projekt damn small linux: www.damnsmalllinux.org

je vhodne mit nainstalovany debian linux, ale neni to podminkou - ja sam
jsem pri techto upravach pouzival redhat...

 > V linuxu jsem naprosty zacatecnik a amater..
 >
 > Diky za odpovedi.
 >
 > P.B.

preji vam hodne uspechu :)

T.L.