pripojeni stanice pres fw do internetu

mardon mar.don na seznam.cz
Pátek Říjen 31 12:21:58 CET 2003

Ahoj linux,

nekamenujte me prosim jsem zacatecnice.

Moje situace mame fw ke kteremu je v DMZ pripojen stroj2 s SMTP a
squidem. K fw je pripojen i intranet , v nem jsou vetsinou windows
stanice pripojeni techto stanic k intenetu jsem zvladla.
Nyni jsem do intranetupridala i linuxovou stanici a kamenem urazu
je pro me pripojeni teto stanice k internetu ping na fw mi projde,
ale ping na stroj2 neprojde.

Jeste mam dotaz, zda ne linux stanici lze rozchodit SMTP napr.
sendmail, tak aby mi komunikoval se stroj2.

Znate-li nejaky navod pro zacatecniky, uvitam jej

--
s pozdravem,
 mardon                          mailto:mar.don na seznam.cz