pripojeni stanice pres fw do internetu

Peter Surda shurdeek na routehat.org
Pátek Říjen 31 15:41:06 CET 2003

On Fri, Oct 31, 2003 at 12:21:58PM +0100, mardon wrote:
> Ahoj linux,
cau

> nekamenujte me prosim jsem zacatecnice.
Standardny uvod :-)

> Moje situace mame fw ke kteremu je v DMZ pripojen stroj2 s SMTP a
> squidem. K fw je pripojen i intranet , v nem jsou vetsinou windows
> stanice pripojeni techto stanic k intenetu jsem zvladla.
> Nyni jsem do intranetupridala i linuxovou stanici a kamenem urazu
> je pro me pripojeni teto stanice k internetu ping na fw mi projde,
> ale ping na stroj2 neprojde.
To moze znamenat napr. aj to, ze stroj2 pingy neprijima. telnetnut na port 25
a 3128 ide?

> Jeste mam dotaz, zda ne linux stanici lze rozchodit SMTP napr.
> sendmail, tak aby mi komunikoval se stroj2.
Ano, ide, v sendmail.mc (cesta zavisi od distribucie) pridaj
define(`SMART_HOST',`stroj2')
znovuvygeneruj sendmail.cf (postup je zavisly od distribucie) a restartni
sendmail (postup zavisi od distribucie).

Alebo cez DNAT, ale ten v OUTPUTe je buggy resp. treba patche alebo tak.

> s pozdravem,
>  mardon                          mailto:mar.don na seznam.cz
S pozdravom,

Peter Surda (Shurdeek) <shurdeek na routehat.org>, ICQ 10236103, +436505122023

--
Disclaimer: This E-mail, because of shabby security on the Internet, in no way
            reflects my thoughts or intentions. It may even not be from me!