old notebook ibm thinkpad

Antonín Micka antonin.micka na megasphera.cz
Pátek Říjen 31 14:15:20 CET 2003

 Dne pá 31. říjen 2003 13:57 Jan Krnavek napsal(a):

> Ahoj,
> dostal se mi do rukou notebook ibm thinkpad (pentium,40mb ram,2g hdd)
> chci na nem rozjet
> linux  + gprs a provozovat nejaky browser s podporou javy a ssh
> 1)jakou distribuci by ste mi doporucili z hlediska rychlosti? Co gentoo?
> Jaky browser ..mozilla asi ne,ze?
> 2)lze pohodlne nainstalovat linux ,kdyz notebook ma pouze fdd +
> com1,com2 a lpt ??
> Diky z info
> hanz

Ahoj,

1) Nevim, ja mam doma desktop pentium 100Mhz a mam na tom debiany (woody) a
vcelku to chodi, java, to neprovozuji, takze nevim, ssh v pohode. Musite ale
pocitat s tim, ze to trochu vaznout. Doporucuji pouzit nejaky nenarocny
spravce oken, neco jako windowmaker, KDE3 radsi ani nezkousejte. KDE2 vcelku
chodi, i kdyz do plynulosti to ma obcas daleko, ja mam ovsem vice pameti
(te pocitacove).

2) Muzete instalovat pres sit, toto jsem ale nedelal, takze Vam neporadim.
Ale pokud si pamatuji dobre, v te dobe se zacaly objevovat externi cdromky
pripojene pres paralerni kabel.

Take mam pro Vas jednu radu, asi se stane, ze Vam nepujde nejnovejsi X(4),
toto vyresi instalace trojkove rady xserveru.

Par slov k mozile, chodi, a muzete u toho delat tisice dalsich veci.... ale
ne na pocitaci :)
--

Antonín Mička