old notebook ibm thinkpad

DukO duko na atlas.cz
Pátek Říjen 31 14:58:34 CET 2003

Zdravim,

> dostal se mi do rukou notebook ibm thinkpad (pentium,40mb ram,2g hdd)
> chci na nem rozjet
> linux  + gprs a provozovat nejaky browser s podporou javy a ssh
> 1)jakou distribuci by ste mi doporucili z hlediska rychlosti? Co
> gentoo? Jaky browser ..mozilla asi ne,ze?
> 2)lze pohodlne nainstalovat linux ,kdyz notebook ma pouze fdd +
> com1,com2 a lpt ??

Mam jeste horsi, 16MB, 133Mhz-Cyrix a mam tam Debian-woody, 2.4.X jadro,
chodi mi i PCMCIA - pres tu mam sit.

Pokud mate sit built-in, nebo zadne speciality, tak bych to zkusil takto:
1) Partition - tomsrtbt - jednodisketovy linux - pres nej fdisk HDD
   - hlavne udelat swap
2) Tusim 2 diskety s debianem pro odstartovani intalace
3) V prubehu nakonfigurovat sit a instalovat vse ze site

Osobne, abych zmensil run-time zatez pameti, tak jako
winmanager pouzivam aewm++. Je to ale opravdu veeeelmi
minimalni wmanager. :-) WWW browser na mem "stroji" nepouzivam,
takze tezko rici, ale nejaky firebird, ci jak se to jmenuje,
by tam urcite jel.

  Duk