old notebook ibm thinkpad

Dalibor Straka dast na panelnet.cz
Pátek Říjen 31 15:47:44 CET 2003

On Fri, Oct 31, 2003 at 01:57:20PM +0100, Jan Krnavek wrote:
> Ahoj,
> dostal se mi do rukou notebook ibm thinkpad (pentium,40mb ram,2g hdd)
> chci na nem rozjet
> linux  + gprs a provozovat nejaky browser s podporou javy a ssh
> 1)jakou distribuci by ste mi doporucili z hlediska rychlosti? Co gentoo?
> Jaky browser ..mozilla asi ne,ze?
> 2)lze pohodlne nainstalovat linux ,kdyz notebook ma pouze fdd +
> com1,com2 a lpt ??
> Diky z info
> hanz

Muzete to pohodlne naistalovat s pripojenou externi cdromkou. Pripojuje
se na takovej ten divnej konektor vzadu. Nebo to instalovat pres lpt,
to by jeste pres noc slo :-)

hmmm a nebo si ten disk strcte pres redukci do jineho pc, udelejte si tam
dve partition prvni 1,3GB a druhou 700MB, na tu druhou si nakopirujte
prvni cdcko debiana, udelejte si spousteci disketu, nabootujte z ni a
zvolte instalaci z harddisku.

Asi bych udelal 10MB /boot, 100MB swap a zbytek root. A az to nainstalujete,
tak si z ty 700MB udelejte /home nebo /var.

-- Dalibor Straka