Mysql

RAY ray na cmd-site.net
Čtvrtek Říjen 30 21:24:49 CET 2003

Dne st 29. října 2003 23:26 jste napsal(a):
> Mam problemy s funkcnosti MySQL, kdyz ho spoustim etc/init.d/mysql start,
> tak je to v pohode, ale jakmile dam top, tak ukonceni selze, dale jsem
> zjistil, ze po tomto spusteni mysql vubec nebezi, i kdyz napsalo, ze je to
> OK, kdyz spoustim mysqld:
> bash-2.05b$ mysqld
> 031029 22:24:37  Fatal error: Can't open privilege tables: Table
> 'mysql.host' doesn't exist
> 031029 22:24:37  Aborting
>
> 031029 22:24:37  mysqld: Shutdown Complete
>
> Pouzivam MDK 9.1 anevim, kam bych ten soubor vytvoril.

> [...]

Na něco podobného jsem narazil v Mandraku z cookeru (myslim, že tato chyba
byla i kdysi v minulých verzích).
1) Po nainstalování všech potřebných rpm je třeba spustit mysql_install_db
2) Je třeba provést příkaz chown -R /var/lib/mysql/mysql/

Možná Vám to pomůže.

--
Jiří Stavinoha | CMD-SITE | e-Shop CMD-SITE | UNITED PHP-Nuke Czech Edition
CMD-SITE | administrator & webdesigner

e-Shop CMD-SITE (Linux & Open Source) | administrator & webdesigner
e-mail: obchod na cmd-site.net
web site: http://obchod.cmd-site.net

UNITED PHP-Nuke Czech Edition | project co-ordinator & translator
e-mail: php-nukece na cmd-site.net
web site: http://uphp-nukece.cmd-site.net