vlastni minidistribuce

oldfrog.linux na volny.cz oldfrog.linux na volny.cz
Pátek Říjen 31 13:58:26 CET 2003

Pavel Brabenec wrote:

>Zdravim,
>
>Musim vytvorit ovladaci program pro spektralni analyzator ktery komunikuje
>po seriove lince.Chtel bych zajistit co nejvetsi a nejjednodussi prenositelnot na jakekoli PC. Zjimalo by jak velky je problem vytvorit vlastni  "minidistribuci" linuxu s mym programem. Mela by byt co nejmensi a obsahovat pouze nezbytne veci(co nejjednodussi graficke rozhrani,moznost vyuzit pro ulozeni namerenych dat hdd se
> [...]

Pro zacatecnika amatera je pomerne schudne pouzit
jiz nejakou hotovou a vlastni program si do ni prelozit
eventualne zkopirovat. Mam osobne zkusenost s
Live CD SUSE, ktere odpovida jednoduche instalaci
normalni SUSE distribuce. Na normalni SUSE distribuci
stejne verze program prelozite a odladite, na live CD jej
muzete spoustet.

Existuji i mensi LiveCD distros i s prekladacem, coz je
jeste vhodnejsi reseni. Zadnou takovou ale neznam, ostatni
jiste doplni (Knopix...).

V minidistribucich prekladace nejsou, takze bude trochu
problem doplnit do nich vlastni program (zavislost na knihovnach,
staticky link take neni samospasitelny).

Vytvorit vlastni minidistribuci je vynikajici, ale narocna skola :-)

Popiste presneji, co ma program umet, v cem jej budete psat,
jake knihovny hodlate pouzit.

O.

Ondrej Nemecek
    alias 'OldFrog'