ACPI problem

Martin Kamín ZULU martin.kamin na zulugroup.net
Pátek Říjen 31 21:06:56 CET 2003

On 01. Jan, 01:00 AM CET,  wrote 0 lines:

> Problém je v tom, že někteří distributoři do svých jader ACPI dávali,
> ale bylo jim ukradené (schválně přeháním), že to nefunguje (dle teorie
> "hlavně že to máme papírově"). Mainstream (Linus & spol) pochopitelně
> takové polovičaté řešení odmítnul.
>
> Druhý problém byl (a zde si na rozdíl od předchozího odstavce dovolím
> jmenovat), že Red Hat se k tomu postavil tak, že to nepotřebuje (protože
> jejich inklinace na servery a Enterprise řešení je jasná) a tak to
> neřešili (tedy přesněji - použili, zjistili že je to na nic a zase to
> vyhodili).

> [...]

Myslím, že celý problém je jinde a dokážu to jednoduše na dvou strojích ntb
evo 800c a Acer TravelMate 290LCi. Na obou máme Mandrake 9.1 a na Compaqu to
ACPI nedělá nic (jen točí větrákem) a na Aceru to dělá všechno: reguluje
větrák, sleduje baterku a umí tím pádem spouštět události.

Takže si nemyslím, že to je někde mezi programátory, MIcrosoftem nebo
výrobci distribucí (Linuxových), ale přesně v tom, jak hodně si výrobci dají
práci v dodržení intelovského ACPI standardu. Oprava těchto nefungujících
věcí se pak provádí tak, že se jádru podsune opravená tabulka...

Takže si myslím, že to máslo mají na hlavě výrobci.
MK