ACPI problem

Jan Derfinak ja na mail.upjs.sk
Pátek Říjen 31 17:40:30 CET 2003

On Wed, 29 Oct 2003, Milan Kerslager wrote:

> No, a když se ukázalo, že SUSE ani Mandrake nejsou schopni dotáhnout
> implementaci samostatně do použitelného stavu a v Red Hatu zjistili, že
> se jejich distribuce na některých počítačích ani nerozběhne (tj. přestal
> to být problém notebooků a postihlo to i "větší řešení"), začali se
> taky snažit (viz poslední betaverze).

Vas pohlad je silne cierno-biely. RH do svojich betaverzii backportoval
patch z 2.4.22 a pritom profitoval z testov a prace inych vyrobcov
distribucii. Situacia s ACPI je totiz strasne komplikovana, jednotlive HW
implementacie sa lisia a vyrobcovia HW sa neobtazuju s testovanim linuxu.
Bez snahy SuSE a Mandraku o otestovanie na co najsirsiom spektre HW by acpi
na linuxu nebolo v takej podobe ako je teraz.

> Nicméně nejásejte - ACPI se cíleně ladí jen na enumeraci zařízení, takže
> powermanagment leží za obzorem hlavních snah.

Ja teraz pouzivam 2.6.0-test9 a hibernacia mi celkom dobre funguje.
Ciastocne funguje aj suspend do pamati. Ciastocne znamena, ze sa po
prebudeni neincializuje grafika a touchpad. Spravne sa zinicializuje az po
opatovnej hibernacii.

					jano